Zizan dedahkan Punca Sebenar Hubungan dengan Emma Putus?

Minggu ini ramai yang terkejut dengan pendedahan perpisahan pasangan popular Zizan Razak dan Emma Maembong.


Hari ini, menerusi utusan malaysia, Zizan mendedahkan punca hubungan mereka kecundang di tengah jalan.  Emma marahkan saya kerana hendak membeli sebuah kereta mewah kerana dia tidak suka lelaki yang membazir.

Sebenarnya, tiada perselisihan serius antara kami. Emma marahkan saya kerana hendak membeli sebuah kereta mewah berkuasa tinggi kerana dia tidak suka lelaki yang membazir. Malah, niat saya juga ditentang oleh ibu saya sendiri. Itu yang menjadi punca perpisahan kami,” ujarnya. 





Dalam masa yang sama, Zizan Razak juga turut menepis kata kata yang mengatakan Emma Maembong seorang yang kaki kikis dan hubungan mereka berakhir kerana sikap negatif itu. Apapun, Zizan Razak juga mengakui masih cintakan Emma Maembong.

Semoga zizan razak berjaya menawan kembali hati  bekas kekasihnya itu.

22 Responses to "Zizan dedahkan Punca Sebenar Hubungan dengan Emma Putus?"

  1. Beli je sport car tu zizan wehh... alaa.. emma maembong je pomm... hahahaha

    ReplyDelete
  2. itu pilihan abang zizan sendiri nak pilih kakak emma or sport car.. betul tak?

    ReplyDelete
  3. Emma ajak Kawen tpi zizan nk beli sport car kot.... Hehhehehe
    Plzz back together ..... So sweet both of you!!!!

    ReplyDelete
  4. Ala xmo r putus2 nie... Masalah boleh bncangkan...

    ReplyDelete
  5. emma adik beradik ramai la mane muat skyline, ko beli velfire je baru boleh bwak mak2..wakaka

    ReplyDelete
  6. la pasal kereta jer,...... x salah an kalau zizan beli tu untok capai kan impian dia.... setiap manusia ada cita2 sendiri and cita rase sendiri...kita tak boleh marah atau salah kan orang itu untok membeli.....sbab itu impian dia...kita kena bangga sbab dia boleh capai kan impian dia...

    ReplyDelete
  7. rasa2nya... ada masalah lain lg...xkan pasal sport car jew...

    ReplyDelete
  8. Ala rilek la .. "Dalam Sebuah Perhubugan, Mesti Ada Perpisahan"

    ReplyDelete
  9. Smoga emma n zizan kmli spt biasa....

    ReplyDelete
  10. gudluck abg zizan .. hope abg dpt akq emma blik

    ReplyDelete
  11. sport tu lagi cun dari emma maembong....ade bumbung..

    ReplyDelete
  12. Jodoh,ajal semua ketentuan Allah..kita merancang Allah menentukan..nampaknya jodoh zizan gan kete mewah dia lah..

    ReplyDelete
  13. Duit dah ada , kerja pon dah ada.. Tunggu apa lagi Bro ? 👌

    ReplyDelete
  14. Zizan..beli kereta sport pastu kereta tu wat mas kawin u emma ..., emma trima blik kot..hehek..ala pasal keta je..,pujuk leklok sure trima blik of dia bnr2 love u...

    ReplyDelete
  15. semoga kalian cepat2 kawin..sy rasa korang meme sepadan lah..mcm pinang belah due...tp kamu jgn belah tau 6ti bocor..hahhah...gurau semoga kembali berpasangan semula..

    ReplyDelete